Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2011 11:32 - ПАРИ И ЛУНА
Автор: lamiata Категория: Поезия   
Прочетен: 7084 Коментари: 10 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПАРИ И ЛУНА   $ Какво са парите сега, дори да ги имах... о, лунна Луна, о жълта Луна...$                                                                                                Карл Сандбърг   Парите от джеба, не в плевня парите са за биричка, чипс и за малък коняк, останали екстри не са ми гравити, нехая за яхта, хая за лунен варак.   Железница парна внушаваше норма, да ги профукам в ресторант-вагон, а пък сега, откъм младост изкормен, загърбвам  някогашния си нагон.   Парите са нищо сега, дори да ги нямам. Жена ли да сгъна на фльонга за ешмедеме, да отхарча за нея няколко бели хляба, или черен комат да целуна и да доям насаме?   Ако поне не бяха прекъснали панаирите, щях да платя за входа с кривите огледала, да се погледна голям, с мускули, като гири и да изляза навън - жалък серсем и будала.   Какво са парите сега, дори да са купчина, ще се спъна и ще завия в обратна посока, към време, когато от любов бях продупчен и гребях от герана с кофа надежда дълбока.   Небосводният ми отправя жлъчни задявки, тревата ме тегли под чимовете си тучни; май още се таманя за надземни прозявки, кеш бих броил, скоро да не ми се случи.   Какво са парите сега –  златни стружки в ярмата, а Луната все жълта и лунна звонково си немее; за изпроводяк ли се съберете, обични ми, всички, ще й река с безплатни лъчи да ви пожълтее!  


Тагове:   надежда,   кофа,   Ярма,   туЧни,


Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deleted-4udovi6teto - Парите шушнат под възглавето и пречат на доброто сънище.
01.02.2011 11:42
Парите губят значение, когато са много или малко. Парите имат значение само тогава, когато са достатъчно.
Узрял поглед върху туй звонково зло, Ламю, поздравления!
Чю
цитирай
2. petgen - Еееее, днес сте си плюли в устата с ...
01.02.2011 11:47
Еееее, днес сте си плюли в устата с Чудовището все за Нея, последната, да пишете. Вместо да разлеете като Галена В. нещо трифонзарезановско!:)))
Но ...пожелавам ти да гребеш от герана още надежда дълбока! Накъде без надежда :)))
цитирай
3. balkanian - реквием
01.02.2011 11:53

Тигре, Тигре,
Имаш ли пари?
Имаш ли пари...
Хубави жени,
Нямаш ли пари...
Дърти бабички,
Тигре...

цитирай
4. ili4e - будиш ми детски спомени, Ламю:-)
01.02.2011 12:17
Отракано хлапе, съвсем невръстно,
избягах аз на воля в панаира,
проврях се като връвка - без да блъскам,
достигнах Колелото на Всемира.
То беше тъй високо - небесата
се виеха над него дъговидно,
и пискаха възторжено децата,
когато колелого ги повдига.
На шепа имах само две парички -
строих се на опашката смутено,
и дадох ги на онзи главен чичко,
който натиска копчето зелено.
А той вълшебно ми изрече - стига!,
до кошничка червена ме пренесе
и някак си момчешки ми намигна,
когато колелото тръгна с песен...
цитирай
5. andromen - ...
01.02.2011 14:16
Какво са парите сега – златни стружки в ярмата,а Луната все жълта и лунна звонково си немее;за изпроводяк ли се съберете, обични ми, всички,ще й река с безплатни лъчи да ви пожълтее!
Ламя, до тези истини може да стигне само пипето на узрял, като есенна круша човек!!! ..............
Сполай ти! Пък мангизите....и с тях и без тях....
Важно е, че думите са озарени от лунната светлина!
цитирай
6. liliyanaandreeva - ПАРИ = П.А.РИ = 4.8 квадрата . 41 кв.км = 1312 кв.км - това е архитектурен план на град
03.02.2011 10:16
Човешкият род трябва да се разполага на толкова площ от сушата на Земята, колкото е околната повърхност на Луната.Това включва застроените градски площи, земеделските земи за изхранване на населението и извън градските магистрали!
Това е около 1/6 част или 16 % от сушата на Земята.На тази площ могат да се построят около 20 000 града ПАРИ = 1312 кв.км или на всеки километър по меридиана!
Изкуството ни е дадено за да познаем интуитивно параметрите на човешкото ни битие, а не е самоцелно или за шоу и за забавление!
цитирай
7. chergligan - Аз, прииятелю, съм за посоката ...
03.02.2011 18:04
Аз, прииятелю, съм за посоката
"...към време, когато от любов бях продупчен
и гребях от герана с кофа надежда дълбока"
И мисля си - преди изпроводяка все още има
надежда.
цитирай
8. yotovava - Хубав стих, Ваша чест,
05.02.2011 17:37
благодаря за него :))))))))))
Валя
цитирай
9. petra111222 - Темата е изтъркана, ноооооооо. . . ...
07.02.2011 16:55
Темата е изтъркана, ноооооооо ... имаш страхотни попадения!!!

"Жена ли да сгъна на фльонга за ешмедеме,
да отхарча за нея няколко бели хляба,
или черен комат да целуна и да доям насаме?" !!!!!!!!!!

и не само ..
п/р/очитания!!!
цитирай
10. petra111222 - ох, дали стана ясно, че харесах и ...
07.02.2011 16:58
ох, дали стана ясно, че харесах и цялото ?!?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lamiata
Категория: Поезия
Прочетен: 765169
Постинги: 384
Коментари: 2170
Гласове: 4120
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031