Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2010 01:15 - СТАНИОЛЧЕ
Автор: lamiata Категория: Поезия   
Прочетен: 1553 Коментари: 4 Гласове:
13

Последна промяна: 01.11.2010 15:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    СТАНИОЛЧЕ   С годинките съм се научил да пробирам думите по крехкост, бисквитките им да похрупвам като дракон стар; да ми е сладко на устицата и на душицата ми да е рехаво, дорде ми лиже слабините мирозданният пожар.   Стенание и смях, на заврънкулки, върху станиолче от цигари – това е пощата ми всичка до тебе, следващи човече. Вдигнеш ли сребристото боклуче, отвяно на площад или на гара - да кажеш “Ах!” и “Ха!” и сам към станиолче да понечиш.   С годинките ще се приучиш ефектно да се веселиш и страдаш, с ножче - твое или чуждо в гърдите, респективно - във гърба; в завръзката на филма или в развръзката му филмово да падаш, на кукуряк да се маскираш, да се превиваш, като плачeща върба.   Да преживяме в утробата си майчина пръстта от гроба -  от мен не иде, да си сладим със сол живота, с мед да го солим; като манна поднебесна се стеле тази непонятна дрога, възроптай, опитай, колко му е да се пристрастиш и ти, нали?   С годинките ще се научиш, езика си изваден щом прехапеш, с крак да го подритнеш, в длан да го премяташ, докато е горещ, но неусетно ще ти дойде време до мене да се придолапиш и “Ах!” и “Ха!”, едва приучен, да спреш да казваш, щеш – не щеш.   Но нека станиолчетата, които ще ни украсят сандъците да блестят с релеф от заврънкулки – на стона и веселието знаците. Дай по бисквитка да си хрупнем пред отвора на ястъците пък пръстта - мливото първо - нека да си трополи върху капаците.    



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Поздрав, Ваша чест,
31.10.2010 07:53
позагубихте се :)
Валя
цитирай
2. petgen - Превити като плачеща върба сме вси, ...
31.10.2010 10:34
Превити като плачеща върба сме вси, що сме тук, маскирани като във вечен Хелоуин...С крехки думи към себе си и другите, следващите, да надникваме оттатък маските!:)
цитирай
3. cell - Едно "ходещо човече",каза : - )))
31.10.2010 10:36

Стъпвам по остатъците от стар ,много стар порцеланов свой сервиз ,боса -всичките ми сетива да са онлайн ,погледът ми фокусира - друга своя реликва – долап от предци ,в който са спастрените в земетръсите на времето чинийки ,чайник-дар от Саксонски роднини – отдавна загубени ,но останал корен .
Само този мизансцен ,само – друго не ми е нужно за Преживяването : да чета драконовските послания,хрупайки бисквита и чакайки своя ред пред отвора на ястъците
Медитация : -))) със " Станиолче", мерси ,Ламя !
И поздрав , " дракон стар"!
цитирай
4. mariposatracionera - Каква първа строфа, о, боже! като ...
05.11.2010 00:35
Каква първа строфа, о, боже! като обобщение ми е!Симпатично и баш така!
Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lamiata
Категория: Поезия
Прочетен: 771188
Постинги: 384
Коментари: 2170
Гласове: 4120
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930