Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2010 14:52 - КАТО МИСЛИШ ЗА МЕН; КАТО МИСЛЯ ЗА ТЕБ
Автор: lamiata Категория: Поезия   
Прочетен: 2056 Коментари: 3 Гласове:
12

Последна промяна: 22.10.2010 15:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  КАТО МИСЛИШ ЗА МЕН /от Мая Дългъчева, милата ми приятелка и посветено другиму/    Като мислиш за мен, си представяй пустиня, в която под последната дюна набъбват сълзите на ручей, куха суха пчела, прелетяла възможното лято, с вледенено хоботче прашец от снежинките смуче, ураган, метнал прашни чаршафи и духнал в небето, мокро коте, което сънува, че вече е птиче и гнездо със светулка на дъното – нощем да свети… Или тъмната струйка кафе, очертала момиче… Направи този жест – измисли ме с плитки катранени с доверчиви зеници, които се учат да питат, дай ми циганска баница, намажи ми със слюнка раните, запали като празнични свещи край пътя липите… Онзи живот, в който съмвам с кафе и компютър или мръквам с два пръста водка без флирт, не е моят. Той е сънят, в който само за кратко се лутам. Само за кратко – додето ме сепне прибоят. Затова, като мислиш за мен, си представяй чайка – спи в камънака солен, в синевата живее и сама си е път, и гнездо, и яйце, и майка, а когато пищи, се заслушай – всъщност пее. Като мислиш за мен…По-добре не мисли горчиво. Слез на някоя схлупена гара и поръчай кафе със сметана, почерпи цигането – така безпричинно щастливо… Аз не зная кой влак да изпусна и кой да хвана.     КАТО МИСЛЯ ЗА ТЕБ /Моя същоримна перифраза и посветена на предпоследната й любов. Всякоя е такава./   Като мисля за теб, си представям градина, в която всеки лотос кълни от сълза и въртопи в сърцето ми ручей, трудна блудна пчела, прожужила ми късното лято, с изранено хоботче мумието петмезно пакостно смуче, смерч завихрил памука на облак от захар услажда небето, хромозома свръхнова пърха в кръвната клетка кат птиче, фотон на душевното дъно – денем и нощем ми свети и в пещерата й пастна чертай силует на момиче. Пристъпи, баядерко, проплющи ме с камшици катранени, в клупа на танеца бесен – обесен, какво да ме питат доверчивите твои зеници, жигосали в моите раните, пълни със сметена пепел от кладата на липите? Този живот не е онзи, в който циклопът-компютър те приспива и буди без ласка, не е той и моят, насъне видяният свят хедоничен е дълбинно залутан в паралелния свят прозаичен и в ожидане на прибоя. Куц албатрос на ВалерИ съм, но политам след твоята чайка, пилея на сол мегалита - в синева овкусена да заживееш да гнездиш неразпътно – дъщеря на яйцето и негова майка, а пищиш ли – ти самата си знаеш, че страшничко пееш. Като мисля за тебе, няма как да не бъде горчиво, там на лелейната рампа, въпреки снежинката от сметана, де коминочистач и перачка си играят със зайци щастливо. Влакове бол отпухтяха и за изпускане влак не остана.                    

 

       


Тагове:   мен,   мисля,   мислиш,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. petgen - Радост в блога - възстановяването на 2 шедьовъра!Поздравления!
21.10.2010 17:47
Два синхронни свята, с близначен драматизъм на изживяното и с цветови отпечатък в тоналността : алтернатива срещу липсата на такава.
Аз не зная кой влак да изпусна и кой да хвана.-М.Д.

Влакове бол отпухтяха и за изпускане влак не остана -Л.
цитирай
2. mariposatracionera - "Като мисля за теб, няма как да ...
21.10.2010 22:14
"Като мисля за теб, няма как да не бъде горчиво"
Е, то в това е и сладостта, нали?
С поздрав!
цитирай
3. petra111222 - !!!
25.10.2010 12:00
!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lamiata
Категория: Поезия
Прочетен: 765135
Постинги: 384
Коментари: 2170
Гласове: 4120
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031